FAQ

Pytania dotyczące produktów oraz ich aplikacji.
Jak aplikować rzęsy UNIGLOW?
W tym zestawie zastosowanie innowacyjnego kleju opiera się na trzech krokach:
⭐️ Najpierw nakładasz BOND (jak tusz)
⭐️ Potem przyklejasz rzęsy od dołu, pod naturalnymi rzęsami co jest znacznie prostsze
⭐️ Na koniec utrwala je SEAL
❗️To znacznie prostsze niż tradycyjny sposób❗️
Do tej pory nie potrafiłam sama aplikować sobie rzęs, dlaczego tym razem ma mi się udać?
⭐️ Zestaw został zaprojektowany z myślą o osobach, które mają trudności z nakładaniem rzęs. To oznacza, że teraz każdy może cieszyć się efektem długich, pięknych rzęs bez względu na swoje umiejętności.
⭐️ Aplikacja od dołu jest znacznie prostsza niż nakładanie od góry. Ten sposób znacznie ułatwia cały proces, szczególnie dla tych, którzy wcześniej mieli trudności z nakładaniem rzęs. To również zmniejsza ryzyko ewentualnych błędów podczas aplikacji.
Co, gdy po aplikacji boli mnie/ szczypie oko?
⭐️Należy pamiętać, żeby podczas aplikacji, korzystając z pęsety nakładać, każdą z rzęs od spodu nie dotykając linii wodnej oka. Gdy rzęsy zostaną założone zbyt nisko mogą uwierać.
⭐️Nasz klej został starannie opracowany, aby wyeliminować najbardziej drażniące i uczulające substancje, takie jak cyjanoakryl, formaldehyd i akryl, jednak, gdy zbyt dużo kleju dostanie się do oka to może to spowodować szczypanie, które zwykle ustaje po kilku godzinach.
Z czego wykonane są wasze rzęsy?
➡️Zestawy zawierają rzęsy klasy premium z naturalnego włosia norek oraz mamy też serie rzęs jedwabnych.
⭐️Włosie norek do produkcji tych rzęs jest pozyskiwane w bezpieczny sposób, podczas naturalnego procesu linienia. Przechodzą one przez proces sterylizacji, co zapewnia, że są w pełni bezpieczne i antyalergiczne
⭐️Każda z tych rzęs została wykonana ręcznie, co gwarantuje ich wysoką jakość, precyzję i dbałość o detale, dając Ci pewność, że otrzymujesz produkt najwyższej jakości.
Czy rzęsy UNIGLOW po założeniu są wyczuwalne na oku?
⭐️Nie, rzęsy nie są wyczuwalne na oku. Są bardzo delikatne, a szczególnie te z włosia norek najlepiej emitują naturalne rzęsy. W porównaniu syntetycznymi, te wykonane z włosia norki są najmniej obciążające dla Twoich naturalnych rzęs.
Jaki zestaw wybrać na początek?
⭐️Na pierwszą aplikację mamy przygotowany specjalny zestaw STARTOWY, który składa się z:
✔️Pęsety do Aplikacji rzęs- pęseta posiada specjalny kształt, który pozwala na łatwą i dokładną aplikacje.
✔️Patelki 72 Rzęs o Różnej Długości- dzięki temu masz możliwość uzyskania różnorodnych efektów na oku. Rozmiary 8/10/11/12/14/15/16mm.
✔️Wydajnego Kleju BOND/SEAL 10ml- jego unikalna formuła pozwala na korzystanie z niego przez około 3-4 miesięcy w standardowym użytkowaniu.❗️
✔️Estetyczne pudełko z instrukcją aplikacji
⭐️Mamy też zestaw PREMIUM, który także nada się na początek. Ten zestaw różni się większą ilością rzęs, bo w zestawie otrzymujesz Patelkę 144 Rzęs o Różnej Długości.
Do zestawu warto zakupić REMOVER, który posłuży do zdejmowania rzęs z oczu.
Jak przygotować swoje rzęsy do aplikacji?
⭐️Pamiętaj, aby dokładnie oczyścić i odtłuścić rzęsy. Polecamy użycie płynu micelarnego. Już wkrótce w naszej ofercie pojawi się również specjalna pianka, która zapewni idealne przygotowanie rzęs do aplikacji. Będziesz miała pewność, że Twoje rzęsy są na pewno odpowiednio przygotowane.
Jak długo klej utrzymuje rzęsy na miejscu?
⭐️Przy poprawnej aplikacji te rzęsy wytrzymają Ci nawet 7 dni❗️Nie musisz ich nakładać codziennie na nowo, co pozwala Ci zaoszczędzić cenny czas rano przed wyjściem z domu, a zwłaszcza, gdy się spieszysz.
⭐️ Innowacyjny klej, który nakłada się jak tusz do rzęs, pozwala na naturalny efekt bez widocznych śladów kleju.
Jak dużo nałożyć BOND i SEAL?
⭐️Wystarczy nałożyć niewielka ilość BOND-u na Twoje naturalne rzęsy. Natomiast dla lepszego i bardziej długotrwałego efektu zachęcamy, aby za pomocą linera BOND, nałożyć dodatkowo go na podstawę każdej kępki.
Dlaczego BOND zasycha i się ciągnie?
⭐️Klej szybko schnie ze względu na swoją specyfikację, dzięki której szybko można założyć rzęsy i wytrzymują one dłużej na oku. Dlatego niedokręcanie kleju na czas zakładania rzęsy będzie powodować po kilku takich razach, że zaschnie i będzie się ciągnąć. Warto zakręcać klej nawet podczas aplikacji.
Czy klej jest wodoodporny?
⭐️Jeśli nałożysz BOND oraz SEAL, to Twój klej ma zwiększoną odporność na wodę i możesz śmiało udać się z zaaplikowanymi rzęsami na basen. Nie zalecamy jednak robić tego zaraz po aplikacji tylko odczekać ok 12h.
Dlaczego moje rzęsy się odklejają?
⭐️Jeśli któraś z rzęs nie została odpowiednio przyklejona z powodu niewystarczającej ilości kleju lub braku kleju na podstawie kępki, może się zdarzyć, że jedna lub dwie kępki odpadną. Nie trzeba jednak usuwać całej aplikacji. Wystarczy ostrożnie usunąć odklejającą się rzęsę za pomocą pęsety i przykleić nową kępkę przy użyciu linera BOND. Warto pamiętać, aby użyć kleju również na podstawę każdej kępki.
Czy klej do rzęs może powodować reakcje alergiczne?
➡️ Produkt posiada badania biologiczne oraz jest zarejestrowany w CPNP (Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych).
⭐️Klej posiada certyfikat bezpieczeństwa przez co uzyskał status produktu bezpiecznego do korzystania przez człowieka. Mimo wszystko zaleca się przetestowanie produktu na małej powierzchni ciała i kilkuminutową weryfikację czy Twoje ciało nie reaguje alergicznie.
❗️Warto pamiętać, że produkt może nie być odpowiedni dla osób uczulonych na futro z norek.❗️
Co, gdy okaże się, że mam uczulenie?
⭐️Jeśli okaże się, że masz uczulenie, nasz produkt nie będzie dla Ciebie odpowiedni i nie powinieneś go stosować. Skład naszych produktów znajduje się w opisie każdej oferty. Firma UNIGLOW nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie reakcji alergicznych.
Jak usunąć rzęsy bez uszkadzania naturalnych rzęs?
⭐️Do usuwania rzęs użyj Removera. To produkt, który umożliwia łatwe zdejmowanie rzęs bez uszkadzania naturalnych. Więcej informacji na temat stosowania Removera znajdziesz w opisie produktu.
Rzęsy UNIGLOW, a sauna?
⭐️Rzęsy UNIGLOW, dzięki klejowi BOND/SEAL, są odporne na różne warunki, w tym wysoką temperaturę i wilgotność.
⭐️Należy jednak pamiętać, że rzęsy z futra norek, jako materiał naturalny, może zmienić strukturę podczas ekspozycji na dużą wilgoć, np. w saunie. Zalecamy unikanie mycia rzęs piankami oraz wodą, a zamiast tego sugerujemy regularną wymianę na nowe rzęsy, aby zachować ich piękny wygląd i świeżość efektu.
Zwroty i Wysyłka
Jak długo czeka się na zamówienie?
⭐️Zamówienia złożone do godziny 14:30 wysyłamy tego samego dnia od poniedziałku do piątku. Najszybszą dostawę zapewnia kurier InPost, dzięki któremu paczka dotrze już następnego dnia. Kurierzy DPD i DHL zazwyczaj realizują dostawy w ciągu 2 dni.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
⭐️Gdy paczka zostanie odebrana przez firmę kurierską, dostawca wyśle wiadomość SMS lub email z planowaną datą dostarczenia zamówienia.
Jak mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?
⭐️W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt na adres kontakt@uniglow.pl .Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem, jednak nie możemy zagwarantować, że zawsze się to uda.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
⭐️Na ten moment nie realizujemy wysyłki za granicę przez panel zamówienia, natomiast prosimy o kontakt na adres email: kontakt@uniglow.pl
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
⭐️Obecnie nie oferujemy takiej formy odbioru zamówienia. Jeśli w przyszłości to się zmieni, odpowiednia opcja pojawi się w panelu składania zamówienia.
Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?
⭐️Tak, jeśli produkt nie został użyty, klient ma prawo do wydłużonego okresu odstąpienia od umowy – 21 dni od odbioru paczki.
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
⭐️Tak, możesz zmienić zamówienie po jego złożeniu. Prosimy o jak najszybszy kontakt na adres kontakt@uniglow.pl , abyśmy mogli wprowadzić odpowiednie zmiany. Jeśli paczka nie zostanie jeszcze przekazana kurierowi to spełnimy Twoje oczekiwania.
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
⭐️Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, najpierw sprawdź folder ze spamem w swojej skrzynce e-mail, aby upewnić się, że wiadomość potwierdzająca nie została przypadkowo tam umieszczona. Jeśli nie ma potwierdzenia w folderze spam, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem kontakt@uniglow.pl , aby sprawdzić status Twojego zamówienia i poprosić o ponowne przesłanie potwierdzenia.
Co, gdy otrzymałam błędne lub niekompletne zamówienie?
⭐️W takim przypadku prosimy o jak najszybszy kontakt na adres kontakt@uniglow.pl . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem i dostarczyć poprawne lub brakujące produkty.